Flyttar snart!!

Japp jag flyttar snart. 
Jag ska flytta till DK House! Det är som ett studentboende. Eller mer som ett korridorsrum. Jag känner att jag inte vill ha en egen lägenhet för det kostar lite väl mycket. Men Det kommer att bli perfekt. Jag kommer nog ta upp videobloggandet då också för jag har skrivit upp lite ideér på saker som jag vill göra till min blogg :D
 
Ibland undrar jag hur det hade varit att vara typ 20 på nittiotalet. När mina föräldrar var det. Det kanns som om 90-talet var det bästa någonsin. Musiken ägde, folk börja undersöka och upptäcka nya saker, man slängde fördommarna i vattnet. Det kanske inte riktigt var så men festerna verkade vara asbra och man får inte glömma filmerna!! :D Kläderna och frisyrerna kanske inte var i de mest diskreta laget men allt verkade vara så kul då. 
Tänk liksom alla spel konsoler som kom ut. Game Boy, Playstation, Nintendo 64 
 
Några av mina favoritlåtar från 90-talet
  • Pour some sugar on me - Def Leppard
  • Smells like teen spirit - Nirvana
  • All that she wants - Ace of Base
  • One - U2
  • I want it that way - Backstreet Boys
  • I will always love you - Whitney Houston
  • Destiny's Child - Say my Name (Eftersom att jag ÄLSKAR Beyonce!)
  • My heart will go on - Celine Dion
Fast jag är väldigt glad att jag fick ha 90-talet som barndom!! :D
 

Kommentera här: