Jordbävning

Det var lite obehagligt att vakna 02.34 av att hela sängen skakade. Lite roligt på samma gång men, även om man kanske inte ska tycka så. Det har varit två stycken små skalv nu två dagar i rad. De börjar ana att det kommer att komma ett ganska stort med tanka på att jordbävningar brukar ha några små förskalv som det har varit nu. JAg blev livrädd först när jag vaknade för precis innan jag gick och lade mig så hade jag titta på trailern till りんぐ = The Ring (japanska versionen som ska vara mycket läskigare.) Plus att dagen innan så hade vi varit in i spökhuset i Tokyo Dome. Så jag låg och bad att "Samara" inte skulle komma och ta mig.... :P
Haha gud vad hjärnan kan skrämma upp en när man är trött och inte beredd på vad som händer! 
 
Aja nu blir det film och sen säng (kanske blir det the ring ;) ) God Natt

Kommentera här: