Äventyr

Idag kände jag och Malin för att ta vara på tiden som vi har kvar i Japan så vi satte oss på tåget till Yokohama! Vi tänkte att vi skulle åka ännu en gång till Kamakura 鎌倉 eller Zushi 逗子 och bara hitta på något. 

Jag sitter här och kollar in massa nya hårfrisyrer som jag vill prova på när jag kommer tillbaka. Jag vill ha något som är stilfullt men samtidigt som är snyggt utan att man behöver lägga ner så mycket tid på det, jag är mer en person som lägger tid på vad jag ska äta till frukost än att göra i ordning mig på morgonen! ;) några tips? Btw Pinterest är min absoluta favorit app på min iPhone! Har använt den i lite över ett år nu och så fort jag får tid så sitter jag på den och pinnar allt jag tycker är intressant!! ;)
Här är en guide som jag följer. Men får nog hör vad frisören tycker!! ;)



Kommentera här: