Bättre sent än aldrig!

Hahaha det kanske är lite sent att börja skriva nu haha!
Jag fick helt plötsligt känlsan tillbaka av att börja skriva på bloggen igen. Kankske bara blir ett inlägg igen och sen om några månader igen eller kanske ett till imorgon vem vet?
I vilket fall som helst så kolla in imorgon också om det ligger ett till inlägg.
 
Det känns som om jag har varit tvungen att skriva höär och det gör det att man bara tappar lusten lite hehe!! :P
Men jag är tillbaka för idag iallafall.
 
Idag var jag till Odaiba お台場 med min kära Malin och Hennes kompis Maki med familj!! Vi åt mat på en indisk restaurang. De hade luchbuffé så vi passa på att fylla på enrgi reserverna. Efter restaurangbesöket gick vi till en Godisbutik och köpte lite godis, fick så dåligt samvete av godiset så fryste in det haha :P Jag tänkte att finnarna i mitt ansikte kommer aldrig att försvinna om jag ska äte godis, plus att tvättbrädan är redan tillräckligt gömd så behöver liksom inte isolera den mer!
 
Här kommer iallafall lite bilder från idag.
 
Hahah Jag ser ju att vara över hundra bast på bilden XD
 
Den Indiska maten! ;)
 
 
 
 

Kommentera här: