Thailand

Hejsan!
Imorgon bär det av till Thailand!
Jag kan inte vänta längre ska bli så skönt att utöka lovet lite med en veckas extra ledighet.
Sen är det bara två månaders skolan kvar, tre månader toatalt i Japan, sen bär det av hemåt igen och lite tillbaka till verkligheten. Det känns som om jag har tagit ett år innan studierna och bara tappat allt som har med rutiner och verklighet att göra. Det har varit askul att åka hit, jag har träffat så många människor som jag har fattat tycke för. Jag är jättetacksam för alla nya människor i mitt liv. Vissa har jag bra blivit kompisar med och andra är så svåra att vara ifrån så det gör ont. En av mina käraste vänner åkte hem för någon vecka sedan och jag tänker varje dag på henne. Jag saknar henne så otroligt mycket, men om några månader så får vi ju ses igen :)
 
Här kommer det lite bilder om ni vill se istället för att läsa den långa texten haha! XD
 
Ansiktsmask, mitt försök till att få bort all irriterande acne.
 
Japanerna älskar allt som har med ljus och fina färger att göra, allt från fyrverkerier till ljusshower.
 
Jag och Bea!! ;)
 
Pizza buffé sitter aldrig fel! 
 
Nyårsafton var galet!!!! 
 
Också nyårsafton
 
En dagsbild / panoramabild över Odaiba 
 
Tills vidare ;)

Kommentera här: